Pay Pal

Posted by Hijau Lestari on Thursday, August 5, 2010

Dah lama saya teringin nak buat blog tentang buat duit dari akaun pay pal...Alhamdulillah..akhirnya berjaya gak.Saya bukanlah orang mahir macam otai internet marketing dari Malaysia,tetapi cuba dapatkan duit melalui akaun pay pal dengan cara yang berkesan .Apa sebab ye? Sebabnya banyak sekali web yang boleh membayar kita dengan pay pal...Nanti saya akan updatekan,setakat nie baru boleh kumpulkan USD 9.65 aje dari pay pal...tetapi yang pentingnya ianya free dan dari usaha sendiri.Nanti saya screenshootkan payment pay pal yang saya dapat.Apa pun nak bukak akaun pay pal nie memang kena ade ilmu dan caranya serta berhati-hati agar kita tak kena ban.Pay pal nie sensitif,lepas bukak kena verify ,baru kita boleh terima duit dari orang lain serta nak hantar duit kepada orang lain pun boleh.


  • Pay pal merupakan akaun maya yang membolehkan pengguna internet menghantar ,menerima duit serta membeli barangan.
  • Anak syarikat E bay,laman lelong yang terkemuka
  • Beroperasi di California USA
  • Di asaskan oleh 5 orang sahabat
  • Digunakan diseuruh dunia,serta melibatkan pelbagai mata wang diseluruh dunia
  • Penggunaannya yang mudah ,cepat serta berkesan membolehkan ia menjadi pilihan utama bagi pelanggannya di seluruh dunia.

{ 2 comments... read them below or add one }

sal said...

Salam,
tumpang tny la..cam mana nak buat akaun paypal ni?teringin gak nak buat duit ngan internet ni..

tq membantu..

lovehijau said...

Encik emm...nanti saya sediakan e book percuma bagaimana nak buat akuan pay pal percuma

Post a Comment

 

Followers

Total Pageviews