Buat Duit Pay Pal dengan Gum Gum

Posted by Hijau Lestari on Tuesday, August 10, 2010



Duit duit pay pal dengan gambar.Ya,melalui gum gum.com,tetapi melalui pemerhatian saya,duit pay pal dari gum gum taklah banyak sangat.Ini kerana ianya dijana melalui click serta impression.Setakat ni rasanya kalau mereka bayar dapatlah beberapa sen USD sahaja.Untuk tambah duit paypal memang boleh.Terutama bagi blog atau site yang mempunyai banyak gambar,hanya letak satu simple code kat template dan jana duit melalui gum gum.











Mai tengok screen shoot akaun gum gum saya.Saya bermulai akhir Julai 2010,jumlah duit terkumpul dalam akaun baru ade USD 0.27 sahaja.hahaaa...sikitkan? tapi jadilah,kalau mereka boleh bayar pun apa salahnya.Lagi bukan saya buat kerja tambahan lain,just paste the code and waiting the money come....,,free aje nak join punNanti kalau benar mereka membayar saya akan update kat blog nie.
So kalau korang nak try gum gum nie linknya - gum gum.com.Apa pun mai kita jana duit paypal biar pun ianya sekadar sen...sen Usd.....

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Followers

Total Pageviews