Bayaran Kali kedua dari SponsorReview.Com

Posted by Hijau Lestari on Monday, August 9, 2010




Bayaran kedua dari SponsorReview





Bayaran pertama dari SponsorReview.com



Salam,hari ini nak cerita lagi tentang Paypal.Memang seronok kalau tahu cara yang betul untuk buat duit dengan paypal nie.Hari nia saya pun log in akaun pay pal.Duit bertambah lagi.Kali ini dari sponsorReview.Merupakan bayaran kali kedua dari site nie.Dok Tunggu jugak duit sebab mereka dah approved tugasan yang mereka suruh buat.

Tugasannya review tentang game.Kalau tak salah online fantasy game-Argadon.Memang la tak banyak,saya bid atau letak harga blog saya untuk setiap review USD 5.00 aje.Lepas tu bagi dua dengan SponsorReview,mereka ambil USD 2.50, saya pun dapat USD 2.50.Jadi la...Nampaknya tak susah nak buat duit dari paypal nie,ada site click ads dapat duit,ada yang kena tulis tugasan dapat duit macam SponsorReview nie.SponsorReview nie memang best la.Walaupun begitu kita kena yakin serta buat duit dengan betul dari mereka,ikut apa kehendak pengiklan,Jadi kalau korang semua nak join SponsorReview nie bolehlah cuba.Tak pasti pulak blog bahasa Melayu diterima atau tak,setakat nie saya dah letak 2 blog kat sana,satu Hijau lestari ( page rank 2 ) dan satu lagi The Best Gadget (page rank 3).Nampaknya ada pengiklan yang turut minta saya menulis tugasan kat blog Hijau Lestari,tapi nantilah...saya lebih suka dengan blog gadget saya,terus terupdate melalui tugasan buat duit pay pal.

Blog Advertising - Advertise on blogs with SponsoredReviews.com

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Followers

Total Pageviews