Buat Duit PayPal Dengan Paid To Click

Posted by Hijau Lestari on Sunday, August 8, 2010





Paid To click merupakan program yang membayar kepada kita untuk melihat iklan,sign up program atau selesaikan task yang mereka beri.Apa pun berbaloilah juga kerana duit paypal diberi di dalam usd.Namun berhati-hati kerana banyak program Paid To Click yang menipu.Ini merosakkan reputasi program ini.Memang banyak yang scam, namun jika nak buat duit juga kita perlu cari PTC yang betul establish serta dipercayai ownernya.Sebenarnya saya masih baru di dalam Paid To Click ini.Namun telah berjumpa dengan site ini hati terus teringin nak cuba,lagi pun ianya percuma pulak.Malahan dah dapat duit pun dari PTC nie. Saya sertai Neobux.com. Site Paid To Click yang paling berpengaruh serta dipercayai.Melalui search saya tentang Neobux.com:

1. Melalui whoistheowner.com


Registrant: NeoDev, Lda. NeoDev, Lda. Apartado 4033 EC SRA. HORA Senhora da Hora, Senhora da Hora 4461-901 PT

Domain Name: NEOBUX.COM

Technical Contact: NeoDev, Lda.
admin@neobux.com
NeoDev, Lda. Apartado 4033 EC SRA. HORA Senhora da Hora, Senhora da Hora 4461-901 PT None Record expires on 10-Mar-2020.

Record created on 10-Mar-2008.

Database last updated on 8-Aug-2010 21:42:12 EDT.

Domain servers in listed order: NS2.BLOCKDOS.NET 69.39.225.100 NS3.BLOCKDOS.NET 72.20.40.97 NS5.BLOCKDOS.NET


2.
Melalui whoishostingthis.com





Jadi dengan hanya melihat iklan selama 30 saat kita dibayar USD 1 sen.Sehari 4 ads diberikan.Sementara setelah cukup USD 2.00 kita boleh masukkan duit ke dalam akaun pay pal kita.Yang bestnya ianya instant.Anda tranfer duit ke palpal tak sampai 1 minit duit dah masuk ke akaun.Saya baru bermula, dah dapat usd 2.00.Yang best lagi neobux merupakan PTC pertama yang kita boleh sewa Referrals.Referrals yang disewa bukan scam,bukan mainan,kerana mereka juga seperti kita turut sama jana duit melalui click.oh..lupa pulak,bagaimana neobux dapat duit? Jawabnya melalui para pengiklan,yang mengiklankan site di site neobux.Dengan payout yang serendah usd 2,neobux merupakan site PTC yang paling glamour .Mampu membayar kepada semua 3 juta membersnya.Kalau nak join linknya disini




Bukti pembayaran dari Neobux,buat kali pertama :D

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Followers

Total Pageviews